4 תשובות
שמלה ותהניי :))
אני הייתי הולכת על האפשרות השניה... זה עניין של טעם. אם השסע באמת גדול ולא כזה צנוע, וגם כלת בת המצווה דתייה אני לא חושבת שזה כזה מתאים.
שמלה אני אישית לכזה דבר הולכת עם ג'ינס וחולצה לבנה אבל נראה לי שמלה היה יפה תהני