3 תשובות
כנראה לא שם לב, רצה לענות אבל שכח, יש גם אופציה שפשוט לא בא לו לדבר
במקומך לא הייתי שואלת מה הנושאים אם זה לא דחוף אבל אם בכל זאת בא לך לפתח איתו שיחה איכשהו אז תשלחי
במקומך לא הייתי שואלת מה הנושאים אם זה לא דחוף אבל אם בכל זאת בא לך לפתח איתו שיחה איכשהו אז תשלחי
כן תרשמי לו כנראה הוא התבייש
תכתבי את זה
באותו הנושא: