5 תשובות
לקבוע תור במשרד הפנים
קובעת תור במשרד הפנים ואז באה לשם עם אחד ההורים
אחר כך שואלים אותך שם כמה שאלות ואז מצלמים אותך וזהו
אחר כך שואלים אותך שם כמה שאלות ואז מצלמים אותך וזהו
אנונימית
קודם לקבוע תור במשרד הפנים..צריך את ת"ז של ההורים גם נראה לי אז תביאי את זה
לקבוע תור במשרד הפנים אבל אני חושב שלא מצלמים אותך שם. נראה לי את צריכה להביא פספורט מעצמך. ככה זה היה שאני הוצאתי תז
אם את בת 16 את צריכה לבוא או עם אבא או אמא כי את מתחת ל 18
באותו הנושא: