12 תשובות
פופיק
חח שוקולד חח כי...כאילו חחח שוקולד זה לא מצחיק בכלל
אבל...גזזטורה זה מצחיק
אבל...גזזטורה זה מצחיק
פשוט כישלון
שואל השאלה:
אני ממתתדםבחדמחסחד
אני ממתתדםבחדמחסחד
גזוזטרה, חיים שלי, גזוזטרה^
אנונימי
העיקר הכוונה חיים
כשלפ, שנצ
כן כן אני יודעת שזה ראשי תיבות אבל זה עדיין מצחיק, זה מכשלפפפפפפ
כן כן אני יודעת שזה ראשי תיבות אבל זה עדיין מצחיק, זה מכשלפפפפפפ
שואל השאלה:
גם בבון
גם בבון
פירכיתת!
פוזמק
טוזיג- פיקניק
באותו הנושא: