12 תשובות
פופיק
חח שוקולד חח כי...כאילו חחח שוקולד זה לא מצחיק בכלל
אבל...גזזטורה זה מצחיק
פשוט כישלון
שואל השאלה:
אני ממתתדםבחדמחסחד
גזוזטרה, חיים שלי, גזוזטרה^
אנונימי
העיקר הכוונה חיים
כשלפ, שנצ
כן כן אני יודעת שזה ראשי תיבות אבל זה עדיין מצחיק, זה מכשלפפפפפפ
שואל השאלה:
גם בבון
פירכיתת!
טוזיג- פיקניק