7 תשובות
גם אני שואלת את השאלה הזאת 8 שנים
ככה, זאת המערכת.
גם אני שןאל את זה 7השנים
כי המערכת דפוקה
כולם מלכלכים על המערכת כשבעצם מלמדים אתכם בדיוק את מה שאתם צריכים.
^חחח כמו מה? פונקציות? רק מי שרוצה להיות בעתיד פיזיקאי או וואטאבר זה יעזור לו.
המקצוע היחיד שעוזר חלקית זה לשון וגיאוגרפיה.
צריכים ללמד אותנו איך להסתדר בחיים, איך לקנות בית, משכנתא.. וכל מה שאנחנו כבוגרים נצטרך ללמוד
1. מלמדים אותך את זה באזרחות.
2. זה יעזור לכל מי שיתעסק במקצוע שקשור למתמטיקה, ולא מעבר. אבל אתה שוכח דבר אחד, בכיתה י/יא אתה עדיין לא יודע לאיזה כיוון החיים שלך ילכו. יכול להיות שבכלל תרצה להיות שחקן, אבל פתאום אחריי הצבא תבין שלא בא לך, ותרצה ללכת ללמוד פיסיקה.

בית הספר נותן לך את הכלים להצלחה בכל תחום.
ולגביי משכנתא ושיט כזה- סבבה, באמת לא הכל מלמדים באזרחות. מה כל כך קשה ללמוד את הקצת הזה לבד אה? אם זה באמת חשוב לך, אתה תלמד במקום להתלונן.