4 תשובות
למה הפדים של קוטקס בלתי נסבלים
אנונימית
הם פחות נוחים ויוצאים לי אישית יחסית מהר
אני די מסכימה איתה ^^
אולוויז של לילה וואו נדיר שיעשו לי ילד.
אני אוהבת את אלווייז גם סופג טוב וגם מעולה בשבילי
קוטקס פחות נוח לי