7 תשובות
גם כתב לי בפרטי
שמתי לב, וואטאבר
שואל השאלה:
אבל זה ממש מטריד הוא יוצר שיחות עם קטינות ואולי הוא בן 40 או משהו
אנונימית
סביר להניח. יש פה גם משתמש שלא מתבייש בהיותו בן 37 ששולח הודעות לכל בת שהוא פוגש.
זה היופי שבאינטרנט. כל היצורים מקבלים במה להטריד ילדות.
האמת שלא שמתי לב לזה עכשיו בא לי לחפש אותו! כנראה בנאדם משועמם...
שמתי לב, שיהיה לו לבריאות וישאל מה שבא לו, לא יודעת אם זה בולשיט או לא אבל וואטאבר