6 תשובות
מה
זה גבר לחתונה
סתם, שמעי לגטימי שאת לא מתחברת ושזה יוריד לך אבל אל תחתרי חלילה לפרידה בגלל זה מבינה? כי אם את באמת אוהבת אותו אז אל
לא בהכרח
יש לי מזרחית בפלייליסט זה לא אומר שאני צאחלה
ויש לי גם שירים שמחים זה לא אומר שאני לא דיכאונית
מה זה משנה? שישמע מה שהוא רוצה. אם את חושבת שהוא לוזר בגלל דבר כזה אז כדאי לו לחתוך ממך ומהר... בינתיים נשמע שאת מתבכיינת על הטעם שלו במוזיקה.
האמת כל החברים שלי (הבנים), אוהבים לשמוע בזמן האחרון מוזיקה דכאונית כזאת או ראפרים.
זה פשוט תקופה כזאת אצל מלא בנים (אין לי הסבר למה), אז אל תחשבי שהוא בהכרח לוזר, פשוט הוא אוהב לשמוע את זה בינתיים. זה לא אומר משהו על האישיות שלו.
זה ממש לא לגיטימי -_-
כן, גם לבנים לפעמים קשה ויש להם תקופות דיכאוניות, לא רק לבנות מותר להתבכיין כל היום, ואם הוא צריך "להתבכיין" לך זה למה את שם בשבילו כמו שכשקשה לך הוא שם, אם את לא שם כשקשה לו ואומרת פשוט תתבגר כבר נראה לי את בן אדם לא כל כך נעים. לא בקטע רע אבל בנים לא חייבים להיות קיר בלי רגשות כי הם בנים #_#
בתור אחת שאוהבת בטירוף מוזיקה דכאונית, אני בן אדם אחד השמחים :) תביני לבד..לא צריך לפסול מישהו בגלל טעם במוזיקה