6 תשובות
שואל השאלה:
כדאי לקנות? אני כבר הרבה זמן רוצה אייפון והאייפונים היותר חדשים יקרים מדי
כדאי לקנות? אני כבר הרבה זמן רוצה אייפון והאייפונים היותר חדשים יקרים מדי
אני עם השמונה פלוס כרגע אבל קניתי אותו שהוא רק יצא אחלה טלפון באמת אבל כבר לא משתלם לשים את ה1600 האלה עליו עדיף להוסיף עוד קצת ולהביא טלפון יותר חדש
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי תקציב של עד 2000
יש לי תקציב של עד 2000
אני לא יודעת מבחינת מחירים אבל שמעי זה אחד הטלפונים הכי מוצלחים של אפיל לדעתי הוא הרבה יותר טוב מהרבה שהם ייצרו שווה לקנות את לדעתי תוכלי אפילו למצוא בממש זול אז משתלם
אפל*
תקנה אותו בכל מחיר אתה תהנה יש לי אייפון 8 יכול להחזיק לך 3-4 שנים בקל
באותו הנושא: