6 תשובות
איזה חמודה היא!! תקחי את זה ושימי את זה פעם אחת בחורף כדי שהיא תראה ותשמרי את זה פשוט
תקחי ותגידי לה תודה
תעריכי את זה
לקחת את מה שהיא עשתה ולהגיד לה תודה
לא מתחרטים!!
מה זתומרת?
אין מה לעשות זה נעשה..
שואל השאלה:
^ חחח
אנונימית