6 תשובות
איזה חמודה היא!! תקחי את זה ושימי את זה פעם אחת בחורף כדי שהיא תראה ותשמרי את זה פשוט
תקחי ותגידי לה תודה
תעריכי את זה
תעריכי את זה
שואל השאלה:
^ חחח
^ חחח
אנונימית
לקחת את מה שהיא עשתה ולהגיד לה תודה
לא מתחרטים!!
מה זתומרת?
אין מה לעשות זה נעשה..
אין מה לעשות זה נעשה..
באותו הנושא: