6 תשובות
איזה חמודה היא!! תקחי את זה ושימי את זה פעם אחת בחורף כדי שהיא תראה ותשמרי את זה פשוט
תקחי ותגידי לה תודה
תעריכי את זה
תעריכי את זה
לקחת את מה שהיא עשתה ולהגיד לה תודה
לא מתחרטים!!
מה זתומרת?
אין מה לעשות זה נעשה..
אין מה לעשות זה נעשה..
שואל השאלה:
^ חחח
^ חחח
אנונימית
באותו הנושא: