התחברות
הרשמה
אם אני ישנה ב2 בלילה וקמה בעשר זה 8 שעות אז למה אני עדיין קמה עייפה?
24 באפריל 2021, 22:13
שינה
שעות שינה
עייפות
2 תשובות
כי כנראה זה לא מספיק שעות שינה או שאת פשוט לא בנאדם של בוקר
ה
הארי סגנונות 2
אולי זה לא קשור לשעות ואת בכללי םשוט לא בן אדם של בוקר?
D
Debussy
באותו הנושא:
אני כבר כמה ימים ישנה 8-11 שעות כל לילה, קמה ביקיצה, ועדיין מהרגע שאני קמה עד שאני הולכת לישון אני עייפה ברמות על
זה הגיוני שאני הולכת לישון ב2 בלילה וקמה ב1 בצהריים? ישנה 11 שעות ואני רק בת 16?
כמו שעות שינה צריך לישון בלילה ? אם אני הולכת לישון עכשיו וקמה בעשר וחצי זה טוב?
בזמן האחרון אני ישנה בלילה 12 שעות ולא קמה לבית ספר למה אני ישנה כול כך הרבה? אני לא עושה כמעט כלום כול היום
זה הגיוני שאני ישנה הרבה שעות בלילה וגם ישנה צהריים ואני עדיין עייפה?
אם הזמנתי סרט אתמול בעשר בלילה והוא ל48 שעות מתי אני לא יוכל לצפות בו שוב?
רק לי עוד פעם התהפכו השעות שינה ואני ישנה כל היום וקמה באמצע הלילה?
כמה שעות אתם ישנים בלילה, וכמה ישנתם בלילה האחרון?
קורה לכם שאתם ישנים מספיק שעות אבל קמים כמה פעמים בלילה ואז בבוקר עייפים?
אני הולכת לישון ב 11 בלילה וקמה ב 12 בצהריים כמה שעות יהיו לי?
אם נרדמתי בעשר בלילה וקמתי באחד וחצי כאילו לפני שעתיים וחצי , אוכל להישאר ער עד הלילה?