3 תשובות
שואל השאלה:
אני אוטוטו מסיימת י'ב פשוט
סתם חבל שזה מתעכב
הכל טוב, הם יכולים להתעכב אין לך מה לדאוג
אני עשיתי יום המאה לפני חודשיים ועוד לא נפתח לי
הכל טוב זה לוקח זמן