2 תשובות
לדעתי עדיף שתחייג למשרד הבריאות לשאול.
אם אני זוכרת נכון באסמס של הבידוד יש מספר טלפון שאפשר לחייג אליו
אם אני זוכרת נכון באסמס של הבידוד יש מספר טלפון שאפשר לחייג אליו
נופ
באותו הנושא: