2 תשובות
להיות בקטגוריה של שאלות כאלה כמו "במלחמה הבאה, מה דעתך על שואה של היטלר / ורנר פון ברמן / אדולף היטלר / אנשי הס"ס והאנשים שנלחמים באותם מלחמות?"- כלומר: איך אני יכול להביע את מה שהייתי מרגיש אם הייתי מישהו שאינו במלחמה, ויש לי להתמודד עם העולם האמיתי, אבל מי צריך לעשות את זה תוך התמודדות עם מידע מגיע מהמלחמה?

תשובה לשאלה

כמובן השאלה "האם אני מסכים עם היטלר או לא?"היא לא רק השאלה שאשאל.

זו הסיבה שאם אחד מנסה לענות על שאלה כגון "האם אתה חושב שהיטלר היה גבר טוב?", אתה עונה גם לשאלה "האם אתה חושב שהנאצים היו ארגון טוב, מה שנעשה
ממה נגרמה מלחמת העולם הראשונה- יש הרבה סיבות מעמיקות לזה