10 תשובות
צמודה ואפור כהה ואם זה סקיני אז זה וואו
~מגוונת צבעים~
2,2
2,2
לדעתי חצאית זה הכי יפה בפער,
אבל כעקרון מה שיפה לבנות זה שהמכנסיים יותר בהירות מהחולצה, נגיד כחול ולבן וכו..
אבל כעקרון מה שיפה לבנות זה שהמכנסיים יותר בהירות מהחולצה, נגיד כחול ולבן וכו..
אנונימי
אפור לא צמודה
שחורה לא צמודה לדעתי (העדפה אישית שלי אבל אם את מרגישה בנוח עם הצמודה אז לכי על זה אחותי)
גינס אפור כהה
גינס אפור כהה
אנונימית
שחורה צמודה ואפור בנים יעופו עליך
שואל השאלה:
תודה על העזרהה:)
תודה על העזרהה:)
אנונימית
מכנס וחולצה
בגד ים
אני שמיניסטית מותר לי
אני שמיניסטית מותר לי
...
אני משתמש באתר זה כמה חודשים עכשיו ואני באמת מרוצה מזה.זה מאוד קל לשימוש ואני יכול לקבל את ההחלטות שלי מהר מאוד.הבעיה היחידה היא שאני לא מוצאת את עצמי במצב הזה, אבל כאשר אני צריך להתלבש אני צריך לשים יותר מאמץ לבגדים שלי ואני תמיד רופף להתמקד של מה ללבוש.אבל תודה לאתר זה יש לי את ההזדמנות להתלבש היטב כל יום בבית הספר אז אני חושב שזה באמת קל לשימוש.
מה אני צריך ללבוש מחר בבית הספר? shirt: כחול כהה, לבן, שחור
מכנסיים: צי, חום
*** יעזור לי בדחיפות קשה לי להחליט ...
יש לי רק משתמש באתר זה במשך כמה חודשים ואני באמת מרוצה מזה.זה מאוד קל לשימוש ואני יכול לקבל את ההחלטות שלי מהר מאוד.הבעיה היחידה היא שאני לא
אני משתמש באתר זה כמה חודשים עכשיו ואני באמת מרוצה מזה.זה מאוד קל לשימוש ואני יכול לקבל את ההחלטות שלי מהר מאוד.הבעיה היחידה היא שאני לא מוצאת את עצמי במצב הזה, אבל כאשר אני צריך להתלבש אני צריך לשים יותר מאמץ לבגדים שלי ואני תמיד רופף להתמקד של מה ללבוש.אבל תודה לאתר זה יש לי את ההזדמנות להתלבש היטב כל יום בבית הספר אז אני חושב שזה באמת קל לשימוש.
מה אני צריך ללבוש מחר בבית הספר? shirt: כחול כהה, לבן, שחור
מכנסיים: צי, חום
*** יעזור לי בדחיפות קשה לי להחליט ...
יש לי רק משתמש באתר זה במשך כמה חודשים ואני באמת מרוצה מזה.זה מאוד קל לשימוש ואני יכול לקבל את ההחלטות שלי מהר מאוד.הבעיה היחידה היא שאני לא
באותו הנושא: