14 תשובות
לדעתי כן תלך
אם תרגיש שאתה מסוגל מחר תלך, אם לא לא ותשלים את השיעורים בבית
אם לא יהיה לך חום מחר בבוקר אז תלך לביהס
אנונימית
תלוי איזה שיעורים יש לך אבל לדעתי אם אתה לא מרגיש טוב וזה יום ארוך, תישאר בבית ופשוט תשלים מחברים
תראה בבוקר אם אתה עדיין תרגיש לא טוב תעשה לעצמך יום חופש מקסימום תשלים בבית את החומר
אם תרגיש יותר טוב אז תלך
אם תרגיש יותר טוב אז תלך
תראה יכול להיות שזה קורונה אם תלך תסכן כיתה שלמה ,קח בחשבון
שואל השאלה:
אני מרגיש די חרא עכשיו, אם זה רלוונטי.
אבל בכל מקרה, נראה לי אתם צודקים ואני אחכה למחר. תודה שעניתם (:
אני מרגיש די חרא עכשיו, אם זה רלוונטי.
אבל בכל מקרה, נראה לי אתם צודקים ואני אחכה למחר. תודה שעניתם (:
אנונימי
בכיף :))
שואל השאלה:
^^לא נראה לי שזה קורונה. כי שני ההורים שלי מחוסנים, ואחים שלי מרגישים סבבה. אבל האמת שלא חשבתי על זה, עכשיו הלחצת אותי חחח.
^^לא נראה לי שזה קורונה. כי שני ההורים שלי מחוסנים, ואחים שלי מרגישים סבבה. אבל האמת שלא חשבתי על זה, עכשיו הלחצת אותי חחח.
אנונימי
חחח , גם אצלי ההורים מחוסנים וכולנו הרגשנו טוב אבל אז מסתבר שאני חולה קורונה והכנסתי כיתה שלמה בידוד אחי
שואל השאלה:
^או, החלמה מהירה אחי. (אם אתה עדיין חולה)
האמת שאולי כדאי שאני אחשוב על זה, אבל כאילו אין לי ממש חום... אממ לא יודע, אז יש מצב שאני גם לא אלך. חח, לא רוצה להסתכן בלהכניס כיתה שלה לבידוד.
^או, החלמה מהירה אחי. (אם אתה עדיין חולה)
האמת שאולי כדאי שאני אחשוב על זה, אבל כאילו אין לי ממש חום... אממ לא יודע, אז יש מצב שאני גם לא אלך. חח, לא רוצה להסתכן בלהכניס כיתה שלה לבידוד.
אנונימי
תודה אחי ,יוצא ביום שלישי חחח
שואל השאלה:
^אתה לקראת הסוף אחי, בהצלחה. (:
^אתה לקראת הסוף אחי, בהצלחה. (:
אנונימי
תודה אח שלי היקר
באותו הנושא: