6 תשובות
דיור סאווג'
ואם יש לך עודף כסף אפשר גם ללכת על קריד
212
שואל השאלה:
חשבתי על סוואג' אבל הוא חרוש ממש
אנונימי
אני משתמש ב212 ואין ספק שהוא טוב ממש יש כמה גרסאות אני אשלח לך את שלי
212 הרבה יותר חרוש חח
אם כבר בושם אז דיור