9 תשובות
לכתוב את המילים והתרגום על לוח או דף ותקראי כמה פעמים עד שתזכרי
וואי שמעי קרה לי גם רק שאני בט אז יש כפול מילים. תחשבי עם חבר/ה ותלמדו את המילים גם אם זה יקח כמה שעות.
מסכימה עם הנ"ל, אבל גם קוויזלט:)
שואל השאלה:
יש לך קוויזלט מתאים?^
יש לך קוויזלט מתאים?^
אנונימית
אני לא יודעת מהן המילים אבל את האותיות יש בוודאות, ובנוגע למילים תחפשי, ואם את לא מוצאת את יכולה להכין. בהצלחה!
שואל השאלה:
אוקי תודה
אוקי תודה
אנונימית
אני הייתי כותבת בדף בימין אץ כל המילים בעברית ואז קצת משמאל כותבת בערבית את התרגום ואם יש מילה שלא זכרתי הייתי משלימה אותה אחכ בעט אדום
אחר כך הייתי מקפלת את המילים בעברית (ורואה את המילים בערבית רק) ומתרגמת אותן מחדש לעברית, ושוב מה שלא זכרתי כתבתי בעט אדום וככה ידעתי איפה אני חזקה ואיפה פחות
והייץי עושה גם כרטיסיות שבצד אחד יש מילה בערביץ ובצד שני התרגום
אחר כך הייתי מקפלת את המילים בעברית (ורואה את המילים בערבית רק) ומתרגמת אותן מחדש לעברית, ושוב מה שלא זכרתי כתבתי בעט אדום וככה ידעתי איפה אני חזקה ואיפה פחות
והייץי עושה גם כרטיסיות שבצד אחד יש מילה בערביץ ובצד שני התרגום
אני כתבתי כל אות כמה שורות בעיקרון אבל אני ממש ממליצה על שליפים. למדתי ערבית 3 שנים, כל מבחן שליפים ובחיים לא תפסו אותי. אפשר להכניס פתק קטן לתוך הקלמר או לכתוב על היד במקום שהשעון מסתיר..
אני זוכרת את הכל לפי האותיות ארז דוד , בנתתי וכל השאר זה לזכור בעל פה
באותו הנושא: