2 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר לקחתי שיעור אחד ושבוע הבא אני יקח עוד אחד ונראה איך מתקדם
אני כבר לקחתי שיעור אחד ושבוע הבא אני יקח עוד אחד ונראה איך מתקדם
אנונימי
אני חושבת שבהתחלה לומדים את זה על אדמה, יציבות, שיווי משקל.. לאחר מכן עוברים אל הים, בגדול, אם אין לך מי שילמד אותך ממליצה מאוד פשוט לנסות הרבה מאוד, בסוף תקלוט את זה.
מאמינה שיש הרבה מאוד מדריכי גלישה ומורים שמלמדים את זה באינטרנט.
חשוב לי לציין, זה דורש הרבה מאמץ וסבלנות, לא להתייאש. בהצלחה! :)
מאמינה שיש הרבה מאוד מדריכי גלישה ומורים שמלמדים את זה באינטרנט.
חשוב לי לציין, זה דורש הרבה מאמץ וסבלנות, לא להתייאש. בהצלחה! :)
באותו הנושא: