5 תשובות
איך אתה משתכר מליטר בירה זה כלום
שתה מים תאכל משהו קליל ולך תנוח
תדבר איתי גם אני שיכורה
אחי ליטר של בירה זה איזה שני בקבוקים וזה כלום תהיה בריא אולי תפסת ראש ממש ממש בקטנה
גם לא בטוח שאם היית שיכור היה קשה לך לפתוח טלפון והייתה רושם עקום
אנונימי
את לא איזה בת 30? והוא בטח מחצית מהגיל שלך
אנונימי
באותו הנושא: