13 תשובות
שואל השאלה:
אז למה יש מלא ראפרים שמשתמשים במילה הזאת וזה עובר חלק?
כמו קארדי בי
אנונימית
התגובה הראשונה לא נכונה
בקצרה, פעם ארצות הברית השתמשו בעבדים שהם לקחו מאפריקה. בעלי העבדים הלבנים קראו להם את המילה הזאת כמילת גנאי ואז אחרי כמה דורות הם התחילו לקרוא אחד לשני ככה והם לא רוצים שלבנים לדוגמה יקראו להם ככה כי זה כאילו אותו הלבן מנסה לקרוא לו במילת גנאי גזענית אבל כשאדם שחור קורא לאדם שחור אחר ככה זה מתקבל.
זה כמו שיהודי יקרא ליהודי אחר יהודון אבל זה שונה כשגרמני קורא ליהודי יהודון.
אין לזה קשר לאתיופים אגב, זה רק עניין של אפרו אמריקאים.
זה מוזר שחושבים שהיא יכולה להגיד את המילה כי היא לא שחורה, אבל מחליקים לה על זה כי היא ראפרית ig
^^נכון אבל גם אתיופים יכולים להגיד וכל אדם מהגזע השחור
אנונימית
nig*a
זאת מילת גנאי לאנשים עם צבע עור כהה שאמרו להם בתקופת העבדות
את יכולה לקרוא על זה בויקיפדיה
רק אפרו אמריקאים*
זו מילה שהשתמשו בה בתקופת העבדות כי להבדיל, להשפיל ולהנחית את השחורים
זו מילת גנאי נגד שחורים, לא רק אפרו אמריקאים
אני אתיופית ואמרו לי את זה פעם
אפשר להגיד את המילה הזאת כמילת גנאי גם לאנשים לבנים, זה הופך את זה למילת גנאי לכולם? לא.
הייעוד של זה היה לעבדים אפרו אמריקאים, אין למילה הזאת קשר לאתיופים בארץ.
די לקרוא לאנשים שחורים אתיופים
אנונימית
כינוי לעבד במאה ה18 ו/או תקופת העבדות באמריקה, זה הפך למילת כינוי בקרב הקהילה השחורה ואם ולבן אומר את זה, זה נחשב גזעני.
^^^ohyeah7
אין לאתיופים *קשר היסטורי* למילה
אבל המילה הזאת היא מילת גנאי לאנשים כהים
אני אתיופית ישראלית וקראו לי ניגה, זה מוכיח שזה לא באמת משנה אם אני אפרו אמריקאית או לא
מבחינת אנשים גזענים: אתה שחור-> אתה ניגה
ניגה שזה מישהו שחור בכללי לא רק אתיופים
כמו מה שעשו מכושי עכשיו מילת גנאי אז ככה הn word הייתה בתקופה של העבדות בעיקר ובכלל ההיסטוריה
אנונימי
לא רק אתיופים כל השחורים
אנונימי