11 תשובות
שיהיה להם בכיף מה אכפת לי
לא יהיה לי בערך מה לעשות בטלםון
אנונימית
אני אהיה שוב חסרת חברה
לכולנו יהיו חיים יפים יותר
אנונימית
ישעמם לי
אז לא יהיה סטיפס ואנשים יתחילו אשכרה לעשות את שיעורי הבית שלהם (מי היה מאמין?).
טובה גדולה לאנושות בכלל
ולי בפרט
אבל זה לא יקרה בקרוב
ולי בפרט
אבל זה לא יקרה בקרוב
למי יהיה אכפת כבר זה כמו שהיה פעם
יגמרו לי החיים
אני אתחיל לחיות באמת
אנונימית
העולם יקרוס, מה יקרה? לא יהיה סטיפס מן הסתם
באותו הנושא: