29 תשובות
מה-
לא מסכים ואתה סתם יוצר דיון ופוגע באנשים

אין טעם לשאלה הזו. אתה סתם יוצר הסתה
לא
אולי להביע דעות זה לא בשביל כל אחד.
אגואיסטים - כן, כמו כל אדם (גם דתיים).
מרושעים - לא.
מה? הם מביאים ילדים כי הטבע דאג שכך שבני אדם ירצו ילדים מה אתה רוצה מאיתנו?
ההורים שלי אתאיסטים והם הביאו אותי, אני מאוד מאושרת להיות בחיים, תודה על ההתעניינות
אנונימית
שמע אני מאמינה באלוהים ולא מתמימות!
אני חושבת שלהגיד דבר כזה שאתאיסטים שהם אגואיסטים ומרושעים זה דבר מרושע להגיד.
רק בגלל שהם אתאיסטים והם רוצים להביא ילדים זה לא אומר שהם מרושעים ואגואיסטיים.
זה הדעה שלהם זו האמונה שלהם והדרך שלהם זה לא אומר כלום על האופי שלהם.
לא מסכימה איתך בכלל.
אמת.
בתור אתאיסטית, אני לא רוצה ילדים כדי לא להיות בודדה, בשביל זה יש חברים/בני זוג.
אני רוצה ילדים, כדי שאני אוכל להעביר את הידע שלי, ליצור בן אדם טוב, שיעשה טוב לעולם הזה, לתת לבן אדם, לתת מעצמי, לתת לעצמי הזדמנות לתמוך בבן בילד ולתת לו את כל מה שלא נתנו לי.
אני לא רואה פה שום דבר אנוכי.
ואז מופתעים ששונאים את הדת
זאת לא הסיבה ששונאים דת .^
אנונימית
עדיין לא קראתי אף תגובה פה שתגרום למישהו לחשוב אחרת, לחשוב שאין אמת במה שנאמר בשאלה.
הכל פה התחמקויות.
שואל השאלה:
מר גמל- לא אמרתי שאתאיסטים הם מרושעים. אמרתי שאתאיסטים שמביאים ילדים הם מרושעים.
dark cat- בדיוק. הם יודעים שהם יוצרים אדם עם שכל ורגשות, הם יודעים שהוא חסר מהות ולמרות זאת, הם בוחרים להביא ילדים, רק בגלל היצרים הטבעיים שלהם. אם כולם היו פועלים על פי היצרים שלהם בלי טיפת ריסון עצמי, היינו חיים בכאוס.
אנונימית- גם אם את מאושרת עכשיו, כשתגדלי תרגישי את האכזריות של העולם הזה ותביני שעדיף לאדם לא להתקיים, כי אין לו מהות (אם את אתאיסטית).
שווארמה זה וואו- הם לא עושים את זה מתוך דעות או אמונות עמוקות כלשהן, אלא מתוך יצרים ורצונות אנוכיים.
morrison jim- אתה טוען שלאתאיסטים יש משמעות בקיומם. אתה מוכן לפרט? להוליד ילדים זה לא המשמעות לקיום. זה לא מה שאמרתי. אמרתי שלחיים של בני אדם אין משמעות. להביא ילדים למרות הידיעה שאין מהות לאדם שיוולד זה מרושע.
חתול חלל- אז תגדלי אדם טוב. הוא יעשה טוב לעולם. בשביל מה? הוא ימות, כולנו נמות, העולם ייחרב, היקום "ימות". לא יישאר זכר ממה שהיה בפרק הזמן הזניח שחיינו פה. לא עדיף לא להתקיים בכלל?
אנונימי
יש משהו במה שאתה אומר ועכשיו גרמת לי לשאול שאלות של "למה בכלל להביא ילדים "תודה על התסביך
אנונימית
אם הייתי אתאיסט לא הייתי מביא ילדים לעולם, אין שאלה בכלל.
גם קיים סיכוי שבשלב מסויים כשהיה נמאס לי באמת מהעולם הזה הייתי מתאבד.
העניין הוא שאני מאמין בכל ליבי שיש משמעות לכל דבר שאני עושה בעולם וזה הופך את הדברים למשהו אחר לגמרי
אחת הסיבות. הדת שלנו ללא ספק הזויה וגזענית לפעמים.
איך זה קשור דווקא ליהדות הוא אמר דתיים זה אומר דתיים מכל דת ^
אנונימית
אין לך שמץ ביהדות ילדון^^
כנראה שהוא התכוון ליהדות.
לשואל השאלה, לאתאיסטים יש משמעות לחיים, עם כל הכבוד, בתנך נאמר, "ואהבת לרעך כמוך".
הדת שלנו בנויה גם על אהבת חינם, אנשים כמוך הורסים כל קשר לדת, ומרשים לעצמם לשפוט אנשים ששונים מהם.
וככה, בגלל אנשים כמוך, נהרסה פה דת שבנויה על ערכים ואהבת חינם.
את מעוררת פרובוקציות ופופוליזם את לא באמת ענית על השאלה שלו ^
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה להבין איך הסקתם שאני מדבר על היהדות, ואיך הסקתם שאני מאמין בדת.
כתבתי בבירור- "אנשים שמאמינים בקיום של אל הם אומנם תמימים". מכאן ניתן להסיק שאני אתאיסט. אני חושב שאנשים שמאמינים בקיום של אל הם תמימים.
וממתי רק יהודים מאמינים בקיום של אל?
אנונימי
אה הא, אז אתה בעצם אומר, שבגלל שאתה לא רוצה ילדים, ולך אין משמעות לחיים, אתה חושב שזה אנוכי שאתאיסטים אחרים מביאים ילדים, הבנתי נכון?
שואל השאלה:
כמובן שאני רוצה ילדים. גם בי קיים היצר הבסיסי הזה. אבל אני מבין שליצור אדם חסר מהות רק על מנת לספק את היצר הטבעי שלי זה אנוכי ומרושע. עברנו מיליוני שנים של אבולוציה, אנחנו בעלי תבונה. אנחנו לא חיות. אדם שלא שולט בדחפים שלו הוא לא שונה מבהמה.
אנונימי
אתה צודק וזה באמת אגאויסטי מבחנתי אבל עדיין יש לי את הרצון משלי הזה וכן הוא רצון אגאויסטי
אנונימית
מה זה אתאיסטים?
אל תדחוף את האף שלך לרצונות של אנשים אחרים
זה לא מקומך לשפוט אטאיסטים עם ילדים .
אנונימית