12 תשובות
מת
אל תעני פשוט אני מתייאש מאנשים כאלה
שואל השאלה:
המצאתי שיש לו בן זוג ושהוא סיפר לי ושמותר לו לצאת עם מי שהוא רוצה ושהוא ביסקסואל
ואם אני לא עונה באינסטגרם או בוואצפ היא חופרת לי בבצפר
המצאתי שיש לו בן זוג ושהוא סיפר לי ושמותר לו לצאת עם מי שהוא רוצה ושהוא ביסקסואל
ואם אני לא עונה באינסטגרם או בוואצפ היא חופרת לי בבצפר
מכירה את זה זה רק שאני עונה לה ....
אנונימית
חחח מתה
חחח פיפיי
תפילי עליו את החפירות שלהlol
אני חושבת שזאת ההזדמנות שלך ללמוד להציב גבול, בעיקר לאנשים שאין להם גבולות. את יכולה לומר לה באופן הכי ברור. שאת לא מרגישה נוח לחלוק איתה את החיים האישיים שלך - ותודה שהיא מתעניינת אבל שלא מתאים לך לשתף בדברים האלו. ושאת מבקשת שתפסיק עם ההצקות המתמשכות האלו - כי זה ממש מעייף אותך. את לא צריכה להיות נחמדה ומי שמרגיש נוח לחטט בחיים שלך - אין צורך בהמצאות, אלא בהצבת גבולות ברורה ונחרצת. עד כאן! זה יכניס לך הרבה מאוד שקט לחיים! בהצלחה
שואל השאלה:
אמרתי לה מיליון פעם להפסיק עם השאלות האלה כי הן אישיות וזה לא נוח לי, אני לא יודעת עוד איך אני יכולה להיות ברורה איתה זה חוזר על עצמו כל פעם ולא רק איתי גם עם ילדות אחרות בכיתה שלנו
אמרתי לה מיליון פעם להפסיק עם השאלות האלה כי הן אישיות וזה לא נוח לי, אני לא יודעת עוד איך אני יכולה להיות ברורה איתה זה חוזר על עצמו כל פעם ולא רק איתי גם עם ילדות אחרות בכיתה שלנו
תנסי להתעלם כמו שאומרים "תתעלם וזה יעלם"
אני חושבת שהגיע הזמן להיות יותר ברורה ממה שהיית עד עכשיו, כשהיא פונה אלייך את עונה בקול הכי רם שלך: "אני לא רוצה לשתף אותך! תרדי ממני!" זה המשפט שאת אומרת לה כל פעם שהיא שואלת, לא מסבירה ולא ממציאה. אומרת על גבול הצועקת! חשוב שאחרים ישימו לב לזה ויבינו שהיא מטרידה אותך. ברגע שזה יהיה ברור גם לאחרים שהיא מטרידה אותך. היא תרד ממך מאוד מהר! אל תתביישי, תציבי גבול!!! אלו החיים שלך ואת זכאית לפרטיות, ומי שלא מכבד אותך - זכאי לקבל תזכורת ברורה לעניין! אל תתביישי לעשות את זה - זה יעשה לך תחושה טובה - כי את מעבירה את השליטה שלך חזרה לעצמך ולא לאיזו חטטנית חסרת חשיבות! תהיי אמיצה ותני בראש! - ספרי איך הלך!
שואל השאלה:
צודקת אני באמת צריכה להיות יותר אסרטיבית איתה...
פעם הבאה שזה יקרה אני אנסה. תודה רבה!
צודקת אני באמת צריכה להיות יותר אסרטיבית איתה...
פעם הבאה שזה יקרה אני אנסה. תודה רבה!