2 תשובות
אני שוקלת 45 וחברים שלי לא מצליחים להרים אותי, בשביל שיצליחו להקים אותך את צריכה להיות איזה 20 קילו ובבקשה אל תהיי 20 קילו
בכל מקרה לרוב הנערות יש סימני מתיחה זה ממש נפוץ זה לא רק לך, גם לי יש
בכל מקרה לרוב הנערות יש סימני מתיחה זה ממש נפוץ זה לא רק לך, גם לי יש
אנונימית
חחח חחח תקשיבי אהובתי ,אני גם בת 14 שוקלת 70 קילו ואני אמנם לא נראת כזו רזה אבל אני אוהבת את עצמי ,אני מאוהבת בגוף שלי אני חושבת ששומן זה דבר יפה ולדעתי את צריכה להתגאות !!! אני עצובה רצח שיש בנות שחושבות שלהיות רזה זה הטרנד אבל ממש לא
באותו הנושא: