6 תשובות
אם אמרת לו שיכנס עם גבר אז לא זרמת אותי ניראלי, לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת את חבר שלי הוא הכי חשוב לי
אבל הרגיש לי רע אחרי שקמתי בבוקר שבכלל דיברתי עם הבחור ככה גם אם זה בצחוק
אני אוהבת את חבר שלי הוא הכי חשוב לי
אבל הרגיש לי רע אחרי שקמתי בבוקר שבכלל דיברתי עם הבחור ככה גם אם זה בצחוק
אנונימית
הכל טוב אין לך מה להרגיש רע זה דיבורים לא מעשים, אבל למה יש ילד קטן במועדון..
שואל השאלה:
זה לא בהכרח מועדון זה היה לופט של חברה שלי חגגה
זה לא בהכרח מועדון זה היה לופט של חברה שלי חגגה
אנונימית
אהה אוקיי
עדיף לא לשתות יותר מדי במיוחד לא במועדונים...
לא עשית משהו יותר מדי גרוע
לא עשית משהו יותר מדי גרוע
אנונימי
באותו הנושא: