18 תשובות
לפרוק דברים שאתה מרגיש?
שואל השאלה:
^ כן
אנונימי
שואל השאלה:
לא פה מסטיפס, במציאות.
אנונימי
ואני חושבת שאם זה משהו שאתה מרגיש אז זה חובה לעשות את זה.
לא משנה באיזה דרך. פשוט תעשה את זה הכי מהר שאתה יכול. אל תחשוב על זה בכלל. פשוט תעשה. פשוט תדבר איתה כבר.
אנונימית
שואל השאלה:
היא סתם מישהי שהכרתי בבית ספר, אבל היא דואגת לי וזה נראה שאכפת לה, אבל יש לי ככ הרבה דברים שאני רוצה להוציא ממני.
אנונימי
זה כל הקטע של האתר הזה חבוב
כן זה הרעיון של האתר כאילו אז למה לא בחיים האמתיים
אה אוקיי
אנונימית
כן ברור, איך קוראים לילדה ברת המזל אם אפשר לשאול? חחח, ואיך אתה בקושי מכיר אותה? חחח
אנונימית
איך קוראים לה? ואתם באותה כיתה?
או שהייתם באותה כיתה ועכשיו אתם באותה שכבה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אומר איך קוראים לה, אבל היא לא באותה השכבה שלי
אנונימי
למה אתם לא מכירים ? תנסה להכיר אותה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה, הכרתי אותה לפני יומיים
אנונימי
אתה יכל להגיד מה האות האחרונה בשם שלה ?
אנונימית
טובב תנסה אם אתה רואה שהיא לא כמו שחשבת ואיאפשר באמת לסמוך עליה והיא מספרת פשוט פעם הבאה אל תספר לה דברים אבל תנסה
אנונימית
שואל השאלה:
לא.
אנונימי
אתה חושב שאתה יכל לסמוך עליה שהיא לא תספר ושהיא תקשיב ?
אנונימית
שואל השאלה:
כן, היא רגועה כזאת עם אחלה וייבים
אנונימי