התחברות
הרשמה
אפשרי לעשות באייפון 8+ צילום מסך כמו שמצלמים באייפון ללא כפתור בית? (לחיצה על הכפתור כיבוי טלפון והגברת/הנמכת הווליום)
אם כן, איך?
23 באפריל 2021, 14:27
iphone
אייפון
צילום מסך
אייפון 8+
2 תשובות
יש לי,אי אפשר.
*
*your babe*
מצטרפת לשאלה
אנונימית
באותו הנושא:
בעדכון החדש באייפון איך אני יכולה לעשות צילום מסך כשאני לוחצת על התפוח מאחור?
איך אפשר לעשות צילום מסך באנדרואיד בתוך האפליקציה "טלגרם"? כי למשל באייפון, כן אפשרי לעשות "צילום מסך".
אפשרי באייפון 8 פלוס לעשות תצוגת רקע שחור לווצאפ?
אפשרי לעשות צילום מסך במחשב? אם כן איך?
איך לעשות פוקוס באייפון שיהיה רק עליי בצילום?
רוצה לעשות צילום דחוף ביד, אני בכללית אפשרי היום לקבוע להיום אחר הצהריים?
זה אפשרי לעשות דפדן מוסתר בגוגל? באייפון
אפשרי לעשות באייפון תזכורת כל יום אותה שעה קבוע (כדי לא לשכוח לקחת גלולה) ?
מה לעשות אם הצילום מסך באייפון לא עובד לי
איך לעשות צילום מסך בהקשה אחורית באייפון?
זה אפשרי לעשות צילום מסך במחשב ואז איכשהו לשלוח את הצילום בווצאפ ווב? אם כן איך?