התחברות הרשמה

יש לי קראש על מישהו (המשך)פליז כנסו

אין לי דרך לדבר איתו במציאות כי נפגשנו רק פעם אחת אז אני לא יודעת אם אפילו להגיד לו שלום שאני רואה אותו ואני לא רוצה לשלוח לו הודעות באינסטגרם כי תמיד זה נגמר לא טוב.. עצות?
23 באפריל 2021, 10:31
קראשעצותהתייעצות    
3 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל מה אז? כל אחד לדרכו ולא יהיה שיחה בחיים ):
אנונימית
ואי ואי
נ
נסיכת החופש
תשלחי לו הודעה, אם לא ילך אז כנראה שאתם לא מתאימים
א
אבק גינה
באותו הנושא:
הייתי אתמול אצל הקראש, כנסו פליז
ישלנו קבוצה והקראש שלי גם שם (המשך כנסו בבקשה)
רוצה להתגבר על הפחד מבדיקת דם ולא מסוגלת (המשך למטה) פליז כנסו
אני אצל בני דודים שלי *המשך בפירוט כנסו פליז❤*
מישהו שחזק פה בקטילות וייבושים כנסו דחוף פליז פליז פליז פליז תעזרו:)))))
כנסו כנסו פליז פליז פליז
יש חי קראש על מישהו שכבה מעליי אני ח הוא ט כנסו למטה להמשך
חברות באות אליי היום (המשך) פליז כנסו זה חשובב
אני מפחדת שלקראש שלי תהיה חברה.. פליז כנסו
זה קשור לקראש כנסו פליז
פליז כנסו היא כל הזמן משקרת לי ואני לא יודעת מה לעשות המשך בתיאור