6 תשובות
כי זה ניצול גם עבודה באזרחות זה ניצול זה דעתי
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
מה זאת אומרת ניצול?!
מה זאת אומרת ניצול?!
אנונימי
אמ האגו של רוב האנשים שולט עליהם 99.9 אחוז מהאנשים מתים בלי לדעת מי הם תראי את הסרטון אם לא תביני תצטרכי לעשות מדיטציה ולהתחבר יותר לאני העליון שלך בגלל שהאגו שולט עלייך , קשה להסביר את זה אבל היה לי התעוררות רוחנית
גם אם אין להם כוח זה לא אומר שהם לא מסכנים את החיים שלהם הם יכולים לברוח ולהיכנס לכלא אבל יש כאלו שפשוט מוכנים להקריב את החיים שלהם למרות הכל והם ראו דברים מזעזעים כמו חיילים שראו איך הפלוגה שלהם נהרגת רק על זה מגיע להם הערכה
חחח אני לא מעשן (: אתם בוטים פשוט לא אשחרר פה יותר מידיי אנרגיות אני רק שואב כשצריך מאנשים כמוכם אני כבר שנה ככה עם שלוש עיניים (:
יש אנרגיה שחורה שמנסה לשאוב אנרגיות מימך אבל אין דבר כזה אנרגיה שעושה כביכול לא טוב , כל מילה שיוצאת לי מהפה היא אותו הדבר זה הכל הכרה הכל זה הכרה בכל דבר יש הכרה אתם פשוט לא רואים את זה כי אתם עוד ישנים..
באותו הנושא: