3 תשובות
גירעון קלורי, הדבר היחיד שחשוב בהורדה במשקל.
בכל יום את הגוף שלך משתמש באנרגיה (קלוריות) כדי לתפקד בלי תוספת הפעילות היום יומית שלך.
אם תאכלי מעל הכמות הזאת- תעלי במשקל. תאכלי פחות- תרדי. תאכלי את אותה כמות- תשארי באותו משקל.
את יכולה לבדוק במחשבון bmr, כמה הגוף שלך שורף ביום.
טיפים:
תתכנני באיזה שעות לאכול, מה לאכול.
תשתי יותר מים, ישאיר אותך שבעה יותר.
תאכלי יותר חלבון, הגוף שורף יותר קלוריות כדי לפרק חלבונים.
תעשי ספורט אירובי, כדי לשרוף אקסטרה קלוריות.
תבני מסת שריר, הגוף שלך ישרוף יותר קלוריות.

כמובן שזה מידע מצומצם, אבל זה העיקרון.
שואל השאלה:
תודה רבה :)
אנונימית
בתור מאמן כושר אני אומר לך שזה נשמע שאת בחורה עם חילוף חומרים מהיר. את לא צריכה להשתגע. את רק צריכה לאכול בריא ומסודר ולעשות כל יום ריצה. 3 ארוחות מסודרות ובריאות זה חשוב. אני גם לא יכולתי לעשות ספורט בערך 7 חודשים והשמנתי מעל 7 קילו. עשיתי את זה ורזיתי 6 קילו בחודש. תפני אליי בפרטי אם תרצי עוד עזרה או התייעצות