2 תשובות
חיים רק פעם אחת תלכי אחרי הלב שלך
אנונימי
זה חלק מהחיים , להתאהב ולהיפגע , אבל אין לך צורך לפחד תבדקי שהרגשות האלו באמת אמיתיים ואם אין לבן אדם הזה חברה תשתפי אותו ברגשות שלך
באותו הנושא: