38 תשובות
וואן דירקשון
אוונטי וואן פיילוט
התקווה שש
הדג נחש
ביג טיים ראש
אני אמליץ לך על שלוש להקות
badflower
highly suspect
foo fighters
אוקיי אמ עריכה
badflower- post grunge/punk
highly suspect- psychedelic punk
foo fighters- post grunge
שואל השאלה:
ואני אשמח שגם תגידו מה הסגנון או הז'אנר של הלהקה... ולא מוכרות
אנונימי
שואל השאלה:
אני מכיר הרבה להקות ובעיקר המיינסטרים
אני רוצה דברים חדשים וטובים ולא בהכרח מוכרים
אנונימי
פינק פלויד
the cure
the rolling stones
deep purple
the kinks
led zeppelin
מטאליקה
רד הוט צילי פפרס
הבילויים
גזוז
בנזין
שואל השאלה:
מכיר הכל.. ^
אנונימי
^הוא רשם לא בהכרח מוכרות
לא להקות שהן לא מוכרות. אל תבלבל תמח
וזה שלהקה מוכרת לא עושה אותה פחות טובה, חצי ממה שרשמתי נהיו מוכרות בגלל ילדות הזויות בנות 14 שחושבות שהן יהיו קוליות אם הן ישמעו נירוונה וישתו מונסטר
שואל השאלה:
אני רוצה להקות שאפילו מוגדרות כ "אנדרייטד" לא המיינסטרים כי את כל המיינסטרים אני מכיר
אנונימי
טוב אין לי כח להכנס לפלייליסט ולחפש
בהצלחה
שואל השאלה:
אין לי כוח
תודה בכל מקרה.

אנונימית
כן בדיוק. בגלל זה אני רוצה לנסות דברים חדשים.
אנונימי
ואו!! באמת אנונימית??? כי הייתי בטוחה עד עכשיו שרק הן קיימות!! את בכלל לא ראית את הפלייליסט שלי, יש לי שם יותר מ500 להקות, אם יש למישהו אפל מיוזיק אני אשמח לתת
המכשפות
החברים של נאטשה
המכשפות
מוניקה סקס
אנונימית
the nova local (אם אתה משתמש בספוטיפיי הם לא נמצאים שם, הם כן נמצאים באפל מיוזיק ויוטיוב. תחפש את האלבום nova 1)
july (הs/t)
small faces
שואל השאלה:
מכיר הכל^
אנונימי
cigarettes after sex
כוורת
גרין דיי
גאנס אן רוזס
נירוונה
קיס
קווין
ac/dc
שואל השאלה:
sum 41 מכיר
ותודה
אנונימי
bill monroe and his blue grass boys
וואן דרקשיין כמובן
אנונימית
strawberry alarm clock
the deep
la femme
אני אוסיף פה twenty one pilots רק בשביל הסיכוי הקטן שעוד לא שמעת וזה הרגע להוסיף לפלייליסט
אוקיי אוקיי
the paz band (בגדול ובקיצור זו להקת רוק- אבל יש שם כל כך הרבה יותר מרוק)
להקה שהיא מאוד חזקה באינדי פה בארץ (המוזיקה באנגלית), אבל היא רחוקה מהמיינסטרים. (יחסית, הם כן חיממו את אירוסמית' בארץ ועשו כל מיני גיגים של מיינסטרים- אבל בכל זאת הם לא מוכרים)
לסולנית הזו יש קול חד פעמי שלא שמעתי עוד (בארץ לפחות), והכתיבה מדהימה.
ההופעות הכי טובות שהייתי בהן, וזה כזה כיף לחוות רוק בלייב (מאחר ואין המון מבחר היום, במיוחד בארץ). בדיוק הרגע חזרתי מאחת ואני בעננים
אני לא כל כך מכיר לא מוכרות
jets to brazil?
אתה אוהב nu metal ?

sevendust -
הם להקה מדהימה ולצערי הם אנדרייטד

הנה כמה שירים שלהם
angels son
denial
black
dying to live
praise
enemy
waffle

וכמובן שאני ממליצה גם על mudvayne
אבל אני די בטוחה שאתה מכיר אותם.
paramore
my chemical romance
the veronicas
pierce the veil
sleeping with sirens
falling in reverse
linkin park
parachute
seether
motionless in white
three days grace
evanescence
flyleaf
the rasmus
simple plan
yellowcard
tokio hotel
funeral for a friend
כולם רוק ותת זאנר של רוק,אימו . הארדקור, פאנק,פופ רוק
avenged sevenfold
tenacious d
pantera
swans
אוקי בגלל שביקשת לא מוכרות אני יכתוב שלוש להקות שאני לא חושבת שהרבה מכירים אבל לדעתי הם ממש טובות:
1.thunderclap newman -הם להקת רוק קלאסי בריטית ממש מגניבה ומיוחדת אני אוהבת אותם בעיקר בגלל הקטעים האינסטורמנטלים המדהימים שלהם והסולואים של הפסנתר קיצר אני ממש ממליצה לשמוע אותם

2.the doobie brothers-הם להקת רוק אמריקאית יותר נוטה לרוק קלאסי יש להם אחלה שירים שכיף לשמוע עם המון גרוב אז אני ממליצה גם עליהם

3.crash test dummies -אני לא ממש יודעת להגדיר את הסגנון שלהם הם איפה שהוא בין רוק לפופ לאלטרנטיב אבל זה בדיוק היופי שלהם יש להם סגנו מיוחד רק להם סולן מעולה עם קול מיוחד ושירים ממש טובים לפי דעתי אז אני אמליץ גם עליהם

+להקת בונוס כי אני רוצה לכתוב גם אותם
bread-הם קצת יותר רגועים כאלה הסגנון שלהם ניראלי זה רוק קלאסי ופולק רוק הם גם להקה ממש טובה יש להם סולן נהדר וטקסטים נורא יפים בשירים אני אוהבת אותם כי יש להם מין חן מיוחד כזה בשירים שקשה להסביר קיצר תשמע ותבין
וזהו אני יכולה להמשיך עוד מלא אבל ביקשת קצת אז אני לא יחפור אם תרצה עוד או שירים ספציפיים דל הלהקות שכתבתי כאן רק תגיד לי ואני ישמח להמליץ
שואל השאלה:
תודהה^
ותודה לכם אני אכין רשימה (:
אנונימי
רציתי להגיד גם על greta van fleet שהם די שנויים במחלוקת ברחבי העולם בגלל הדימוי והשיוויון ללד זפלין אבל הם ממש טובים
ואני ממש אוהבת אותם ואפשר לפתח פה שיח על זה למעוניינים, אבל אם אתה לא מכיר אז תנסה כמה שירים.. לא נראלי שהם די מיינסטרים כי לא הרבה מכירים אותם
^ הם נחשבים מיינסטרים. לא בטופ, אבל בהחלט איפשהו שם.
ואני חושבת שבשביל להנות מהם חייב להתנתק מלד זפלין, כי הם ממש נשמעים כאילו לד זפלין הוציאו אלבום חדש. וצריך לעשות את ההפרדה אחרת אי אפשר להנות (בתור אחת שלא יכלה לשמוע אותם בהתחלה)
אבל הם באמת מעולים
חח כן יחסית למי שכתוב פה הם יותר מפורסמים אבל לא מספיק מכירים אותם לדעתי (זה חסרון ויתרון) אבל נכון מה שאת אומרת..
וגם בגלל שלד זפלין לא פעילים יותר, לא יכולים להופיע וכו' אז זה טוב שלהקה שלוקחת מהם השראה פרצה פתאום ופעילה ומשתפת את המוזיקה הזאת שוב במאה הזאת
וחלק אומרים שזה העתקה אני אומרת שהרוקנרול לא מת הוא רק הועבר הלאה
לא לא זו לא העתקה
זו חד משמעית השראה, בסופו של דבר הם הביאו גם את עצמם ליידי ביטוי.
אבל זו השראה שהיא מאוד מורגשת (אגב רוברט פלאנט בעצמו בטח ראית שהוא אמר שזה נשמע לו "מוכר"). אבל אם תסתכל בראיונות שלהם ששואלים אותם מה ההשראה שלהם, הם יגידו מיליון אמנים (טובים ומעולים) אבל הם אפילו לא יזכירו את לד זפלין, שזה הכי אובייס.
אני חושבת שהם כן צריכים להגיד את זה כדי לשחרר קצת מהאי נעימות הזו. אבל כמו שאמרתי, צריך לעשות הפרדה, בסופו של דבר יש להם מוזיקה מאוד טובה.

וכן, הם לא עכשיו שיא המוכרים, אבל הם מספיק מוכרים כדי לא להכנס לכותרת "להקות לא מוכרות" לפי דעתי, אולי "לא מספיק מוכרות" כמו שאמרת יפה.
perfume
morning musume21
king crimson
yes
pink floyd
ac/dc
rainbow
emerson lake and palmer
genesis
gentle giant
rush
jethro tull
camel

רוב הלהקות האלה הן או רוק רגיל או פרוג
slaves
written by wolves מעולים ממש
the script בטח מכיר
smash into pieces
solence
dead by april
hands like houses גם ממש מעולים
emarosa גם אחלה
i prevail בטח גם מכיר
pvris חולה על הזמרת
transit
the early november
סליחה על העומס פשוט אלה הכי לא מוכרים שלי בפלייליסט
כולם פה על תקן הרוק/אלטרנטיב/פאנק

** אם אין לך כוח לחקור את כולם תראה את אלה שהוספתי הערה בעברית אלה הכי מושמעים אצלי..
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי
teen angels
the police
cnco