4 תשובות
כנראה שלבית ספר שלכם יש תקציב , אנחנו צילמנו כל אחד בטלפון שלו את אחד השני (:
כל כך לא בא לי להצטלם לשם, אחרי זה יהיו חודשים שלמים שאני אחשוב על זה ללא הפסקה.
אני צריכה להפסיק לפרוק דברים בשאלות של אחרים, סליחה אין לי שליטה בזה.
חחח לאא יש לי תמונה איומה עם משקפיים של ילדים בכיתה א ופוני לא מסודר בעליל
באותו הנושא: