2 תשובות
הבעיה היא בעכבר, תקני חדש.
לא הבנת נכון^
כאילו במחשב נייד יד טאצ' פד קטן כזה והוא מקולקל אבל המקלדת עצמה עובדת
או שאני לא הבנתי נכון
(גם לי זה ככה משום מה לא יודע איך מתקנים)
כאילו במחשב נייד יד טאצ' פד קטן כזה והוא מקולקל אבל המקלדת עצמה עובדת
או שאני לא הבנתי נכון
(גם לי זה ככה משום מה לא יודע איך מתקנים)
באותו הנושא: