אני וחברה שלי מעיר אחרת שזה 20 דקות מהעיר שלי(סבתא שלה גרה כאן) ברה בשבילי עד לעיר שלי כדי שנוכח להיפגש היא ידעה שכל הפנים שלי מנופחות בגלל שיש לי דלקת בחניכיים אבל לא רציתי שהיא תיעלב אז אמרתי לה שתבוא בכל זאת... אחרי זה אמרתי לה שנפגש מחר בבוקר והיא אמרה שהיא לא יכולה למרות שהיא אצל סבתא שלה עד יום שבת ועכשיו היא כבר אצל סבתא שלה אז אמרתי לה שבסוף לר נלך היום כי ממש כואב לי השן ושאני מנופחץ ושזה מביך אותי לצאת ככה מהבית והיא פשוט מדברת כאילו היא נפגעה כזה וכאילו זילזלתי בה מה אני יכולה לעשות כדי שהיא תסלח לי..?