8 תשובות
לא
זה יוצר יותר חשק לענות על שאלות ולעזור לאנשים (לפי דעתי)
אבל מצד שני זה יוצר סוג של "תחרות" של מי מגיע לעונה בכיר/ה ראשונ/ה..
אבל התשובה הסופית שלי היא לא
זה יוצר יותר חשק לענות על שאלות ולעזור לאנשים (לפי דעתי)
אבל מצד שני זה יוצר סוג של "תחרות" של מי מגיע לעונה בכיר/ה ראשונ/ה..
אבל התשובה הסופית שלי היא לא
שואל השאלה:
ילדים סתם כותבים תשובות ציניות/לא עוזרות כדי לקבל פרחים לפעמים
ילדים סתם כותבים תשובות ציניות/לא עוזרות כדי לקבל פרחים לפעמים
אנונימית
לא
לא
אה חשבתי כתוב להודות חחח
לא לדעתי לא
לא לדעתי לא
תלוי מתי