יש לי איזה קטע כזה שיש שתי מתכונות ואז הציון מגן זה הממוצע של שתי המתכונות. עכשיו בראשונה קיבלתי 95 ואני עכשיו לא מסוגלת לקום מהמיטה לשנייה כואבת לי כל כך הבטן.. והמורה למתמטיקה לא עונה לי. אתם חושבים שהוא יתן לי אפס בשנייה או שישאיר לי את הציון של הראשונה רק? אין מועדי ב ואני מפחדת