5 תשובות
מי זה
אוטיסט.
שואל השאלה:
^^^בלי חוכמה, אין לי פרס נובל (וגם פרס נובל לא נחשב להתנהגות)
וגם, אני רק בתחילת עונה 11! למה ספויילרים?
^^^בלי חוכמה, אין לי פרס נובל (וגם פרס נובל לא נחשב להתנהגות)
וגם, אני רק בתחילת עונה 11! למה ספויילרים?
אנונימי
שואל השאלה:
התחכמות, אין לי הרבה חברים, ובכללי (כנראה) אפשר לקבל ממני וייבים של שלדון קופר.
התחכמות, אין לי הרבה חברים, ובכללי (כנראה) אפשר לקבל ממני וייבים של שלדון קופר.
אנונימי
שיש לו אספרגר כנראה
או שהוא אוטיסט
או שהוא אוטיסט