5 תשובות
מי זה
אוטיסט.
שואל השאלה:
^^^בלי חוכמה, אין לי פרס נובל (וגם פרס נובל לא נחשב להתנהגות)

וגם, אני רק בתחילת עונה 11! למה ספויילרים?
אנונימי
שואל השאלה:
התחכמות, אין לי הרבה חברים, ובכללי (כנראה) אפשר לקבל ממני וייבים של שלדון קופר.
אנונימי
שיש לו אספרגר כנראה
או שהוא אוטיסט