3 תשובות
שואל השאלה:
גם אני חשבתי אבל זה ככה 5 חודשים,אני נוהג יחסית הרבה ואיכשהו עדיין לא התרגלתי,כמה זמן ייקח לי להתרגל
גם אני חשבתי אבל זה ככה 5 חודשים,אני נוהג יחסית הרבה ואיכשהו עדיין לא התרגלתי,כמה זמן ייקח לי להתרגל
אנונימי
זה עיניין של הרגל, פעמים הבאות בחניה שאתה רואה חניה יותר צפופה מחניה שרכב גדול יכול לחנות בה תנסה לחנות
שואל השאלה:
זה לא שאני לא יכול לחנות,אני חונה מצויין ברכב שלי אבל אני שוכח שאני נוסע ברכב הזה ובגלל זה אני פשוט לא מנסה אפילו לחנות כי אני יודע שעם הרכב של ההורים לא הייתי מצליח להיכנס
זה לא שאני לא יכול לחנות,אני חונה מצויין ברכב שלי אבל אני שוכח שאני נוסע ברכב הזה ובגלל זה אני פשוט לא מנסה אפילו לחנות כי אני יודע שעם הרכב של ההורים לא הייתי מצליח להיכנס
אנונימי
באותו הנושא: