8 תשובות
אני אתיופית ואני מחשיבה את עצמי שחורה
אנונימית
בטח ששחורים
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך את מסבירה את זה שבגן בתל אביב
הפרידו שחורים ולבנים אבל את האתיופים שמו עם הלבנים?
אנונימית
לא יודעת^ אבל אתיופים שחורים
אנונימית
^^ כי הם מסתננים בתל אביב ולא הפרידו כי הם שחורים ואתיופים הם שחורים יהודים
אנונימית
חחח שקרן
תראה לי את הכתבה
שואל השאלה:
אה, אוקיי תודה
אנונימית
את רצינית? זה כמו שתשאלי אם ניגרים או אפרו אמריקאים הם לא שחורים
ברור שאתיופים שחורים. לא צריך גם להיות גאון בשביל זה פשוט מסתכלים על המראה החיצוני
אנונימית