8 תשובות
נותן לי תקווה שיש כאלה אנשים בחיים, תודה ששיתפת.
כל הכבןד
אנונימית
כל הכבוד
אני שמחה לשמוע שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר❤
אנונימית
וואו כל הכבוד❤
אנונימית
כיף לשמוע, זו ממש הוכחה לכך שדברים עוברים והחיים משתפרים.
כל הכבוד לך ❤
כל הכבודד
וואו קראתי את זה. כל הכבוד לך. ממש. את הוכחה חיה לזה שהכל עובר בחיים. מקור להשראה.
אגב, כתבת שם שאת נוטרת טינה לאנשים לכל החיים. את עדיין נוטרת טינה לאנשים מהתקופה הזו?
שואל השאלה:
כמובן שלא אני תמיד בעד לפתוח דף חדש ואני לא מסוגלת לשנוא אף אחד ברמה קיצונית, לכל אחד יש את הסיפור שלו ואני לא שופטת אף אחד ;)
אנונימית