7 תשובות
יכול להיות שפשוט תקופה עמוסה והוא עסוק.
יכול להיות שגם לא בעניין כבר.
לדעתי את צריכה לשאול אותו למה זה יוצא ככה למען השקט.
לא בהכרח.
יכול להיות שהוא עסוק או משהו.
הוא מנסה לשחק אותה קשה להשגה. זה ידוע שאנשים שמנסים כזה להראות עסוקים וזה לא עונים מלא שעות. אם מתי שהוא עונה הוא עונה בכיף וזורם עם השיחה, הוא רוצה אותך.
שואל השאלה:
מסתבר שהוא היה בטיול אז זה באמת היה הגיוני(:
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה?
אנונימית
לא בטוח
אז יכולות להיות לזה כל מיני אפשרויות.
יכול להיות שהוא עסוק
יכול להיות שהוא מהאלה שמקשיבים לאלה שאומרים לא לענות ישר (אבל לא חושבת שזה במקרה הזה)
אני חושבת שכדאי שתשאלי אותו, סתם נגיד אצלי הוא ממש עסוק ואז כאילו שאלתי אותו למה הוא לא מחובר הרבה לווצאפ אז הוא אמר שהוא עובד וכאילו זה הגיוני...
לא תמיד אנשים מחוברים לווצאפ כל הזמן ;)