8 תשובות
כי זו לא קטגוריה כזו.. של איך להגיד.. מתאימה לאתר
כנראה לא דנים על זה הרבה..
כנראה שאין מספיק שיח על זה.
מאיפה לי
מסכים עם בן^ ואני בעצמי גיימר
כנל
הלוואי שיהיה כזה
לא מדברים על זה מספיק בשביל שיצרו אחת, מה שכן, זה שצריך קטגוריה של אומנות.