4 תשובות
אני בחיים לא מוחקת אבל כן מסדרת מדי פעם
רק אם הם נתקעים או לא מתפקדים או שיש בהם בעיה... לא צריך לאפס אם אין כלום
אין צורך בלאפס אם אין בעיה במכשיר או במחשב
אם אתה חווה בעיה מוזרה וניסית הכל ואתה מיואש תאפס. סך הכל לרוב הבעיות יש פתרונות טובים יותר. לא מזיק לאפס חוץ מהכאב ראש של להתקין כהכל
באותו הנושא: