29 תשובות
היי בלוטת התריס שלי תקינה
אבל בלוטת יתרת הכלייה לא
אני מאמינה שיתנו לי כדורים
אבל בלוטת יתרת הכלייה לא
אני מאמינה שיתנו לי כדורים
אנונימית
שואל השאלה:
^ חחח זה הבלוטה של הצוואר
^ חחח זה הבלוטה של הצוואר
אנונימית
איך הרגשת שמשהו לא בסדר?בעקבות מה בדקת את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי בדיקת דם ויצא לי תת פעילות ויש לי מעקב ויהיה לי שוב בדיקת דם עוד שבוע בערך.. ואם יצא שוב תת פעילות צריך לראות מה לעשית
עשיתי בדיקת דם ויצא לי תת פעילות ויש לי מעקב ויהיה לי שוב בדיקת דם עוד שבוע בערך.. ואם יצא שוב תת פעילות צריך לראות מה לעשית
אנונימית
אצלי בלוטת יתרת הכלייה לא יצאה תקינה
נתנו לי בדיקות דם , mri, שתן, בדיקת גנטית שבודקת את בלוטת יתרת הכלייה
אני בתהליכים של בדיקות, יש חשד למחלה גנטית
אני אשכרה הלכתי לרופאת נשים בגלל שיער בפנים ומחזור כבד
מי היה מאמין שיש לי חשד למחלה גנטית
נתנו לי בדיקות דם , mri, שתן, בדיקת גנטית שבודקת את בלוטת יתרת הכלייה
אני בתהליכים של בדיקות, יש חשד למחלה גנטית
אני אשכרה הלכתי לרופאת נשים בגלל שיער בפנים ומחזור כבד
מי היה מאמין שיש לי חשד למחלה גנטית
אנונימית
שואל השאלה:
וואו
וואו
אנונימית
כן אשכרה רק הפריע לי השיער בפנים
וזה הזיה פתאום לשמוע דבר כזה
וזה הזיה פתאום לשמוע דבר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
לי בדקו כי היה לי קר באופן קיצוני ומצאו אצלי גם אנמיה וגם טרום סכרת ועוד משהו... איזה נחמד
לי בדקו כי היה לי קר באופן קיצוני ומצאו אצלי גם אנמיה וגם טרום סכרת ועוד משהו... איזה נחמד
אנונימית
יש לי גם מחסור בברזל קל אבל הרופאה אמרה לי שזה לא קשור לבעיה שיש לי
בבדיקת דם שלי מצאו יותר מיד אנדרוגנים
בבדיקת דם שלי מצאו יותר מיד אנדרוגנים
אנונימית
שואל השאלה:
אז לי זה בגלל טלסמיה
אז לי זה בגלל טלסמיה
אנונימית
הלכת לאנדוקינולוגית?
אנונימית
שואל השאלה:
לא, מזה ? חח הלכתי לבדיקות דם מקיפות
לא, מזה ? חח הלכתי לבדיקות דם מקיפות
אנונימית
אה הלכתי לרופאת נשים ואז היא שלחה אותי לאנדוקינולוגית כי היה צורך
זה בעצם מישהי שחוקרת למה ההורמונים גבוהים כל כך
זה בעצם מישהי שחוקרת למה ההורמונים גבוהים כל כך
אנונימית
שואל השאלה:
אהה האמת שלי הפוך יש משהו בהורמון אחד בפעילות תריס בנוסף שיש לו יותר מדי נוגדנים.. וזה גם יבדקו
אהה האמת שלי הפוך יש משהו בהורמון אחד בפעילות תריס בנוסף שיש לו יותר מדי נוגדנים.. וזה גם יבדקו
אנונימית
שואל השאלה:
נשבעת ישלי כ"כ הרבה בעיות ואני לא מבינה למה
נשבעת ישלי כ"כ הרבה בעיות ואני לא מבינה למה
אנונימית
טוב שיהיה לנו בצלחה
מקווה שלא יהיה שום מחלה בסוף
מקווה שלא יהיה שום מחלה בסוף
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי בהצלחה
הלוואי בהצלחה
אנונימית
כן אני מזדהה
גם לי יש הרבה בעיות
גם לי יש הרבה בעיות
אנונימית
שואל השאלה:
אם באלך בואי לפרטי
אם באלך בואי לפרטי
אנונימית
זה ממש הזוי שעשר שנים יש לי שיער בפנים ולא חשבתי שזה יכול להיות מחלה
אנונימית
שואל השאלה:
שיעור יתר?
שיעור יתר?
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
יו בהצלחה, בת כמה את.
יו בהצלחה, בת כמה את.
אנונימית
20
אנונימית
שואל השאלה:
אה, אני 16 בכל אופן אני חושבת שיש לי סכרת או לא יודעת כי ב3 ימים האחרונים ירדתי מהר במשקל ואני מרגישה ממד רע
אה, אני 16 בכל אופן אני חושבת שיש לי סכרת או לא יודעת כי ב3 ימים האחרונים ירדתי מהר במשקל ואני מרגישה ממד רע
אנונימית
זה הגיוני קראתי באיטרנט על זה שכל הבעיות האלה יכולים להיות סכרת
אני דווקא השמנתי קצת זה חלק מתופעות
אני דווקא השמנתי קצת זה חלק מתופעות
אנונימית
שואל השאלה:
אה כן הבנתי, גם ישלי תזונאית
אה כן הבנתי, גם ישלי תזונאית
אנונימית
בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה, גמלך
תודה רבה, גמלך
אנונימית
באותו הנושא: