5 תשובות
נראה לי כדאי לך לעבור
מומלץ.
במקומך הייתי עובר
כןכן
תעברי אם את חושבת שזה טוב לך!
זה חוויה ואם את חושבת שץהני שם אז לכי על זה
זה חוויה ואם את חושבת שץהני שם אז לכי על זה
באותו הנושא: