התחברות הרשמה

התייעצות-לגבי אם לעבור לבית ספר חדש

*אני אעלה לכיתה ט
אז ככה אני רוצה לעבור מקיף כבר הרבה זמן ויש כמה היתרונות וחסרונות
היתרונות-
אני אכיר חברים חדשים
שכבה יותר זורמת

חסרונות-
זה בית ספר הרבה יותר גדול מהבית ספר שלי כרגע בבית ספר שלי יש 500 תלמידים ובבית ספר השני יש 2500 זה הבדל עצום
אז זה אומר שלא יהיה לי יחס כזה אישי
אבל כני לא ילדה סתומה ואני לא ממש צריכה עזרה בלימודים אז זה לא כזה מפריע לי
אני רוצה לעבור בגלל החברות שיש לי שם

*יש לי חברות גם בבית ספר שאני בו כרגע

אני מכירה שם חברות והרבה ואני ממש רוצה לעבור
מה כדאי לי?
21 באפריל 2021, 02:22
מעבר בית ספרכיתהתיכוןהוריםהתייעצות    
5 תשובות
נראה לי כדאי לך לעבור
מ
מישהי נחמדה לפעמים
מומלץ.
T
TxMxiLM
במקומך הייתי עובר
S
SomeNoOne
כןכן
ס
סנןפי
תעברי אם את חושבת שזה טוב לך!
זה חוויה ואם את חושבת שץהני שם אז לכי על זה
ח
חייב??
באותו הנושא:
התייעצות עמוקה, פריקה לגבי אח שלי הגדול, הוא הורס לעצמו את החיים
חייבת התייעצות לגבי חבר שלי..
התייעצות לגבי לעבור מגמה?..
התייעצות לגבי תרגיל בשפת c
אני צריך התייעצות לגבי האם לבוא מחר לבית ספר
התייעצות לגבי תלבושת בית ספר... עזרה פליזז
התייעצות.. כדאי לי לעבור לחדר של אחי?
אני עומדת לעבור לדירה בבניין, ואני גרתי בבית פרטי, וזה לגביי החתול שלי
התייעצות לגבי מחשבים נייחים.
התייעצות חשובה לגבי כאבי בטן תחתונה
התייעצות לגבי זוגיות אבל לא שלי תכנסו בבקשה..