7 תשובות
אומנם גברים בדרכ יותר חזקים מנשים אבל יש גם נשים שיותר חזקות מגברים
יש כאן כאלה כן
וברור שיש הבדל, הבדל עצום
וברור שיש הבדל, הבדל עצום
יש כל מיני הבדלים, זה עובדה. מי שיטען אחרת פשוט לא בדק את עצמו.
יש הבדלים, אבל יש דברים שגם הבנות יותר טובות אל תזלזלו
יש הבדל, לא אוהבת את כל אלה שמכחישות, המין הגברי הוא המין החזק אין מה לעשות, לא כל הגברים חזקים מכל הנשים כמובן שיש ההפך, אבל ככה נבראנו
יש הבדל
לבנים יש חבר קטן
לבנים יש חבר קטן
אנונימי
בממוצע גברים יותר חזקים בגוף העליון ב60-70 ובתחתון 30-40 אבל זה משתנה בנוער בילדות כמעט ואין הבדל(וברור שיש נשים שיותר חזקות מגברים)
באותו הנושא: