2 תשובות
ממש לא גם אני מצטרפת להרגשה שלך... אבל הכל תלוי באיך שאת מסתכלת על הדברים. תנסי לקחת את הדברים יותר בקלילות גם אם את נפגעת מהר ( סתם דוגמא ) תנסי לחשוב שלא עושים בשביל לפגוע בך ספציפית או לצחוק עליך ושכולם צוחקים על כולם בעולם הזה... מקווה שעזרתי אם יש שאלה את יכולה לפנות בפרטי
את לא היחידה. יש לי הרבה חברות אבל אני מרגישה שעם אני יצטרך משהו הן לא יעזרו לי וזה לא נקרא חברות אמיתיות. יש לי חברה אחת טובה והרבה סתם. וזה בסדר...
באותו הנושא: