5 תשובות
לא הבנתי תנסי להסביר
שואל השאלה:
העלתי לסטורי איזה משהו מגניב שראיתי בקניון
הוא כתב לי פיי כאילו פשי או יואוו וכזה מה להגיב לו על זה
פשוט תסמני על זה לייק
אם את רוצה להמשיך לדבר איתו תגיבי כזה "כןן" או "כן אה"
ואם את לא רוצה תעשי לייק להודעה אבל זה דיי מתנשא והרוב שונאים שעושים לייק להודעה
זה תלוי מה העלת לסטורי.. ובקשר למה שרשמו לך אל תעשי לייק לזה בחייםם זה כל כך לא נעים
באותו הנושא: